Studentenredactie
De studentenredactie van het NTvN bestaat uit de volgende personen:
Gianluca is derdejaars student Technische Natuurkunde aan de TU te Delft. Hij volgt het Honoursprogramma en loopt nominaal. |
![]() Student Radboud Universiteit Joyce van Dalen is masterstudent Physics and Astronomy aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ze volgt de specialisatie Particle and Astrophysics, waarin haar interesse ligt bij sterrenkundig onderzoek op het gebied van witte dwergen en sterevolutie. |
Student Uva-VU June Groothuizen is student natuur- en sterrenkunde aan de Universiteit van Amsterdam en de Vrije Universiteit (joint degree) en volgt het Honoursprogramma. |
Student Universiteit Utrecht Eva is bezig met een bachelor natuur- en sterrenkunde aan de Universiteit Utrecht en ambieert een carrière in astrofysica. |
Student Radboud Universiteit Marit Nuijten volgt de master Physics and Astronomy aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Binnen deze master doet ze de specialisatie Particle and Astrophysics, aangevuld met een aantal keuzevakken van de Science in Society-track. |
Student Saxion Jan-Willem van Ooijen studeert technische natuurkunde aan Saxion. |
Student Universiteit Leiden Frank Rensen studeert sterrenkunde aan de Universiteit Leiden. Hij is hoofdredacteur van het faculteitsblad Leiden Science Magazine en zijn interesse ligt vooral in de astrobiologie. |
Iris Rommens studeert technische natuurkunde aan de Fontys in Eindhoven. |
Thomas Swarts heeft de bachelor theoretische natuurkunde aan de Rijksuniversiteit Groningen behaald. Momenteel volgt hij de master Energy and Environmental Sciences en Science Communication waar hij de opgedane kennis in een breed en maatschappelijk kader plaatst. |
Student TU Delft Frank de Veld is masterstudent ruimtevaarttechnologie aan de TU Delft met een focus op astrodynamica en planeetwetenschappen. |
Student TU Delft Luc Wigbout is student technische natuurkunde aan de TU Delft en heeft een bachelor afgerond aan de Haagse Hogeschool waar hij zich heeft gefocust op nanotechnologie. |